Fredagen är välkommen



Fredagsfeeling här:)

Har börjat morgonen tidigt med att dammsuga alla golv,bytt sängkläder.
Ska försöka hinna med att torka golven oxå ,bara barnen kan sysselsätta sig lite fint på golvet medans.
Avskyr allt som har med fläckar att göra,men det är sånt man får på köpet när man har barn:)

Älskar fredagar:)

Ska ta oss ut senare i det höstfina vädret,ja vi har sol idag.

Vad händer hos dig idag?
Erika

ha en fin fredag!



kram

sandra

Önskaer er en fin helg!

Therese

Vad duktig du varit, här fanns det inte någon energi kvar att göra nåt mer än att lata sig. kramar

Therese

Kul att du är sugen på mössor till tjejerna. Hör av dej när du bestämt dej om tyger. Jag har inte vågat mej på att göra något eget mönster på tygkasse än, men så snart jag hittar ett så lovar jag att du är den förste jag hör av mej till!:)



Söta bilder det va med den blåamössan:) Kram o trevlig helg!

Erika

ja det går så fort! "minns " knappt när jag var gravid, fast det inte var så längesedan :-)

Ha en fortsatt mysig helg!

vintageretroprinsessa



Kikar in för att önska en kanon helg :)