Torsdag




Har lämnat Engla på dagis med glass idag:)
Här ska det firas,imorgon fyller ju Engla 3 år och hon är ledig fredagar.

Tänkte snart ta mig ut på en promenad så Nova kan få sova lite.
Än så länge är det uppehåll men har regnat kraftigt i natt.


I dag tänder jag ett ljus för alla änglabarn,och för alla föräldrar som  mist sina barn.
Livet är så grymt orättvist.
Skänker en extra tanke till bloggerskan E med familj.
Jag hoppas att de kan få den bästa tänkbara hjälp att kunna gå vidare i livet.
Det måste vara det värsta en förälder kan gå igenom att mista sitt nyfödda barn.
Alla tankar går till er!
Det finns inga ord i världen som kan hjälpa men jag visar min omtanke :(

Stannade upp mitt i allt kaos här hemma igår kväll ,jag lämnade middagen kvar o disk fick stå framme hela kvällen,jag ville bara vara nära mina barn.