Försommar



Påsklovsveckan är välkommen :)
Jag och de små besökte öppna förskolan på förmiddagen,Engla tyckte att det var skojigt och hon ville inte hem.
Får ta ledigt någon dag från dagis nästa vecka så hon kan hänga med igen:)

Björn tog ledigt idag ,skönt för våra skjutdörrar levererades i morse,så när vi kom hem satt det mesta på plats.

Alexandra var en glad tjej idag när jag pratade med henne,skönt ;)

Har mest hållt oss utomhus på em,lekt i sandlådan och åkt rutschkana.Engla har även lekt med granntjejen lite under kvällen.

Har även kikat lite på mamma byter bo där bloggerskan blondinmama-Sofia medverkade.
Blev även att jag stannade framför en unge i minuten,så fantastiskt att få jobba på en förlossningsklinik.
Varför blev jag inte barnmorska?

Vädret ska fortsätta som det gör :) få se vad vi hittar på i morgon,kanske en tripp till djurgården,ja vi får allt se men det lutar åt det :)

Dags att nanna kudden för nu känns det som jag har grus i mina ögon.



sötis <3
carola

åh så fina ni är....så somriga.



Mina barn är nog områdets lortungar känns det som, ren i 5 minuter.



kramisar