Måndag med 20 grader




Hallå måndag eftermiddag.
 
Värsta sommardagen har vi haft idag,hela 20 grader varmt minsann:)
När jag kom till dagis var det bara att kasta av mössan på Engla och gå hem och byta kläder.
Äntligen slipper vi vinteroverallerna,nu är det vår på riktigt.

Håller på att laga kvällens dinner som blir kasslergratäng med pasta.
Sambon ringde och sa att han var på väg hem efter jobb men vi hinner nog äta före honom;)

Håller på att rensa här hemma vilket jag ångra liiite,orken tog slut och Nova blev som en klängapa.
så nu har vi hela klädkammarens innehål på hallgolvet vilket känns stressande då Alex släpar in kompisar.
Men sånt e livet hemma hos oss ;)

Har fått våran beställningskräftelse på våra  skjutdörrar till hallen nu,samt markisen som vi äntligen kom överens om vilken färg,eller jag bestämde SVART så snyggt tillsammans med vitt hus:)

nu åter till kitchen och allt vad det innebär.

Har ni oxå toppenväder?

Therese

Helt fantastiskt skönt väder idag, önskar att jag kunde njutit av det mer. Härligt med beställningarna, jag ska ju beställa en säng till Viggos rum så fort vi kommer hem från BB. Men det dröjer vidare. Hoppas ni får en mysig kväll! kram

Vanilla

Ja, visst är det härligt! Vi har inte haft 20 grader riktigt, men vi har också haft riktigt varmt och skönt idag! Vi har varit ute hela dagen med barnen på förskolan där jag jobbar! :-)



Kramar

Lotta

Åhhh, vi hade med en alldeles underbar sommardag i måndags :)

Kommer säkert bli hur snyggt som helst med de nya markiserna, jag vill med ha!!!!

Ha de gott