Tretorn



Alexandra fick ett par nya gummistövlar i gårdagens regnväder.

Även jag blev sugen på ett par:)
Får se om jag slår till men  jag har ett par svarta everest,så mig går det ingen nöd på än så länge!
Carolines hemligheter

Igår var det ju riktigt stövelväder så då gissar jag att dottern var nöjd med sina nya fina stövlar, jag gillar verkligen snörningen och fodret i rosa :-)



Haha, det låter som ni hade ett plommonträd som levde sitt eget liv om ni t.o.m. hade plommon som smög sin in i huset!!!



TACK för din kommentar, jag kollar in hos dig också varje dag och var faktiskt i dina trakter igår på en liten löprunda :-) Rätt så kul att springa ut en lördagskväll och tjuvkika in i "grannhusens" helgbestyr, hihi!



KRAMAR

Therese

Härligt med bra kläder, snygga detaljer på dem med! Hoppas ni har en härlig kväll här väntar jag på att vi kanske ska grilla. kram