Grönan


Engla och pappa åker veteranbil på Gröna Lund.

Bestämde oss tidigt igår för att göra oss ett besök på grönan med de små.
Thimmy fanns med i tankarna;) men han jobbade extra under sin semestervecka.

Som vanligt mycket folk och mycket getingar.
Egentligen är jag inte så jätteförtjust i gröna lund med tanke på att det är så trångt att ta sig fram med barnvagn.
Tacka vet jag Liseberg där finns det lite mer space.


Engla och pappa hade skoj!


Toooodelidoo.


Nova testar lådbilen som finns hos Pettson och Findus.

Vi tittade även på mojje som uppträde.
Engla hon dansade o hoppade som aldrig förr:)


Söta systrar.


Ballonger måsta man ha med sig hem.


Novisen fick välja ballong själv,inget svårt val om man diggar barbapapa :)


Novas favoriter:)

Fia

Åh Grönan!

Jag får ofrivilliga flashbacks från min barndom när vi var på Grönan och jag skulle visa att jag VISST vågade åka frittfall 2 gånger på raken!....fy vad jag spydde...ÖVERALLT! :P

Angelica

Vilka söta tjejer ni har! De ser ju ut att ha haft en toppendag! Kram

Carolines hemligheter

Wow, vilka fina balonger tjejerna fick med sig hem :-) Kul att du lägger upp så mycket bilder tycker jag, hoppas att ni får en skön tisdag också!



KRAMAR