Måndag


Novas favoriter:)Allt är barbapapa nu.


Idag började min käre sambo att arbeta igen efter 5 v semester.
Känns lite tomt och trist utan honom,alltid roligare att vara två.

Skol och dagis start nästa vecka.
Sommaren har gått i rekordfart och jag vill absolut inte ha höst eller vinter.
Jag kör gärna om våren i repris:)

Dagen har vi stort sett tillbringat hemma,fick bli hemmamysdag,rensat i garderober.
Skönt att få lite ordning i skåpen.
Tänkte även ta och rensa klädkammare men det får vi ta en annan dag;)med en 1 och 3 åring som vill vara med o slita o dra i det mesta så känns det som det mest blir kaos.


Somnar sent gör de två små rackarna oxå,visserligen vaknar Nova vid 8 snåret så man ska inte klaga.
Men den där egentiden på kvällen är bara att glömma.

Imorgon kommer min stora skatt hem:)
Hon har haft det bra i norrland,häromdagen var de till nationalparken i skuleskogen.
Packade en ryggsäck och vandrade genom skuleberget o dess grottor och övernattade sedan i en stuga tillsammans med några finska turister.
Ska bli skönt att få hem min Alexandra imorgon efter en vecka hos sin pappa.
Men skönt att hon haft det bra.

Nu ska jag se till att komma till säng så jag orkar upp med de två små busarna imorgon.
Får se om jag kommer ur sängen utan träningsvärk,tog en powerwalk med stavarna ikväll:)

Natti Natti.

Nathalia

Hejsan!

Hoppas det är bra med dig?

Maria

Skulle också mer än gärna köra våren i repris!

Känner mig absolut inte redo för någon höst & ännu mindre redo är jag för vintern.

Här har vi också kört med lite "rensa dagar" nu när vädret varit lite trist.



Kram Kram

Anna

Håller med, jag vill inte heller ha höst och vinter nu... Suck! Jag gillar dom årstiderna också men jag vill ha en längre sommar!!



Härligt att du kom ut med stavarna, jag har legat på latsidan på sistone.



Kram kram