Det här gick ju bara bra.


Mina två hjärtan idag,i väntrummet hos barnläkaren.


Nova slår en signal till storebror:)

Har en Nova som åkt på ögonfluss nu:(
Så bilderna på henne valde jag nog när hon tittar ner,inge kul med sjuka barn på bild.

Gick oväntat bra hos barnläkaren med Nova idag.
I vanliga fall är hon väldigt skeptisk till sjukhusmiljöer och vem är inte det
Men hon var så duktig och även drog lite på smilbanden:)
Längden hade inte dragit iväg;)såå skönt.
Mer om det skriver jag inte nu.
Kanske en annan gång?
Men allt är nu bra och Nova är friskförklarad:)älskade hjärtat då så du skrämde oss.

Dessa dagar vi tillbringat all tid i hemmet så har vi pysslat lite:)
Ja här ligger vi inte på latsidan o vilar inte.


Dessa pärlplattor har Engla suttit och pillrat med om dagarna.
Nova hon ville gärna vara med på ett hörn hon med men hennes tålamod är inte lika bra,här flög det pärlor i hela huset kan jag tillägga.Envis och bestämt är bara förnamnet.Självklart har även min stora fina tjej varit med och gjort den fina prinsessan i blått:)
Tänkte hänga upp de fina skapelserna i en mobil som ska hänga i fönstret.

Nu ska jag åter torka min snoriga näsa och dricka upp mitt te och fortsätta se på äntligen hemma.

Ha en fin kväll ni fina


Cissi

Jättefina pärlplattor! Använder ni bindeez? Vi har använt hama-pärlor men är lite sugen på att prova bindeez - verkar så mycket lättare... Men är de bra?



Hoppas att alla är friska och pigga nu!

Kram

Cissi

Rätt bloggadress också...

Cissi

Aha, jag trodde att det var såna där "nya" som man bara ska kunna spruta med vatten på. Men då är det de man ska stryka tjejerna har använt kanske? Väldigt fint resultat i alla fall. :)