Fjärde advent och MIO


Alexandra och Engla provsitter fotöljer på MIO.


Tog en tur i slaskvädret till Mio möbelvaruhus i täby.
Ville titta närmare på en sänggavel,men den var inte lika fin som på bilderna på hemsidan,inte alls lika fin o vit.
Så den kommer vi inte att köpa,då väljer jag hellre Ikeas.


En nyvaken Nova ville testa gunghästen.

Spanade in lite våningsängar till småtjejerna men har inte kommit fram till om det blir någon våningsäng eller om vi köper två lika växasängar för att ha i deras rum.
Tänkte locka in Nova till Engla om nätterna:)vi har henne mellan oss för tillfället,jättemysigt men vi sover inge bra ngn av oss.


Pappan i huset funderar på biosoffa när övre plan ska byggas,hehe neh en sådan kommer inte in i huset.


Engla däremot fann en snygg rosa ;) den skulle platsa hos oss.


Men vi kom inte hem tomhänta.
Sambon åkte tillbaks senare ensam och kom hem med en tidig födelsedagspresent till mig:)

Nu omnatta en Nova som vaknat till,vi är inte riktigt pigga än, jag o Alex har halsont ikväll.
Hoppas på att tabletterna ska ta död på bacillerna nu.

kram på er.

Mamma till William och Wilma

God förmiddag...Den gunghästen har mina barn och de är så söt.Ha en fin måndag.kram

yasmine modell mamma och fru

tack så mkt

hur är allt idag?.

Bio soffan var också tänkbar i mitt hem men blev en annan svart skinnsoffa med divaner och annat snyggt så jdra nöjd.

kraam på dig