Mittiveckan dagen


Randiga polare som hade kvällsmys i soffan igår.

Godmorgon.

Var tvungen att tänka till om det var onsdag el torsdag men kom fram till att vi kör på onsdag:)
Alexandra har åkt in till stan med kompis och sin kompis moster för att mellandagsshoppa.
Tror de kommer in lagom tills portarna öppnar;)

Här hemma börjar vi bli friska o krya efter 5 veckors förkylning med streptokocker och virus.
Visserligen var jag nästan på väg till läkaren igår,hade så förbaskat ont i hals o öra igen natten till igår.
Ringde o pratade med sjukvårdsupplyssn och den mannen tyckte jag lät illa i hals,ville att jag skullle boka en tid hos en läkare samma dag.Men eftersom jag tillbringat både födelsedagar o 5 dagar till på lättakut så shit i det.
Orka sitta hos vår husäkarmott där jag ändå inte får ngn hjälp.
Bara att hålla ut och ha lite ont.Allt går över eller är det inte så?
Sen att jag smittar ner alla andra ute är inte mitt problem längre.
Tänker knappast hålla mig isolerad.
Sömnlösa nätter gör att det tar längre tid att repa sig oxå,men så är det när hela fam åkte på skiten grr...
Det har verkligen varit slitsamt särskildt i ens förhållande.
Men jag tycker vi gör det bra ändå.



Chokladknäck o kola, champagne Te.

Fick ett paket häromdagen som låg i postlådan.
Tänk att den kom så lägligt,den prickade verkligen rätt och jag blev genast på bättre humör.
Den tjejen hon vet tydligen när det är dags att skicka choklad.
Hon är verkligen bäst.
Tusen tack finaste Anneli.
Man blir så rörd att det finns så fina människor.

Nu ska jag o Nova väcka upp pappan o Engla sov ligger o drar sig än.
Nu vankas det frukost för snart ska vi till bromma blocks för att skaffa en jacka till pappan i huset.








anneli

Kraaamar

vvintageRetroPrinsessa

sötnosarna :)

Englas dress köpte jag till Bambi i går så fiin :)



Kram