Det rör på sig



Medans jag hängde tvätten i tvättstugan häromkvällen tyckte jag att det blev ovanligt tyst.
Går in i vardagsrummet och ser att Nova har klättrat upp själv i soffan för att slappa framför spännande bolibompa:)


Heeej mamma ,här är jag :)


Men det är inte långvarigt man ligger still,så tur jag hann in i tid!


En favoritplats enligt Nova:)kul att slänga ner saker i hörnan.


En Nova som slappar en sekund :)

Nu gäller det att ha ännu mer koll,för hon klättrar upp i sängarna oxå.
Vilket inte är bra.
Ramlade och slog upp läppen för nån vecka sedan:(

Tänk att hon är sååå snabb och det går så fort med utveckling när det gäller Nova!

Sandra

Edvin lärde sig precis att klättra upp i Alvins säng! Tur att han inte kommer upp på övervåningen ensam! Våra soffor är lite högre så det tar nog lite längre tid men då får man jaga igen ;-) För ner kommer han inte själv..

JennieAnn

Söt, rörlig, go-tjej. Min Mandus var oxå på det viset, det kanske hänger ihop med att vara nr 4

vintageRetroPrinsessa

sötnosen :)

ser ut att chilla lite :)



Kram