Skrattretande



Är så less på en viss person som tar all energi ifrån mig.
Att tala om för mig att jag inte bry mig om ett mina äldsta barn är droppen.
Den här personen har ingen som helst förståelse för något i mitt liv.
Vi är en småbarnsfamilj som just nu renoverar o fixar,det är mer en fullt upp.
Vi hade kunnat vara klara denna helg om inte det inte var för att våran energi rann av oss.

Jag är så less och förbannad!!!!!


Anonym

Usch o fy för såna människor...!

Sen blir man arg på sig själv för att man lägger energi på dessa personer..



Kram till dig!



Liza

Erika

jag brukar också få elaka kommentarer av en person.. fy!



kram

vintageRetroPrinsessa

Kan det vara den person som jag tror att det ?



Big sister ===?



massa kramar till dig vet att du ör en underbar och fin mamma Petra :)

Tess

fan vad tråkigt sånt är!!

hatar när folk kommer och ska lägga sig i ens liv och tror att de vet bäst och talar om för en vad man ska göra enligt dem. morrar!!

e

Ödsla inte mer tid på det - om jag vore du skulle jag oxå ta bort detta inlägg så du slipper bli påmind varje gång du öppnar bloggen om att du kände som du gjorde.



Upphör i engagemang, slägg stenen och låt den ligga kvar ...



Lycka till

Anna

Usch för dessa energitjuvar!! Dom måste man rensa bort ur sitt liv, men det är tyvärr inte alltid så lätt.

Kram kram

Veronica - 3barns mamma,väntar 4.e & pluggar

Fy!!

Tyvärr så lyckas alltid dessa personer sno ens egen energi fast man inte vill. försök att inte ta åt dig.

Hittade din blogg via www.desbarrar.blogg.se

- roligt med en fyrbarnsmamma :)

Är det själv snart, ofattbart :)

Ska fortsätta följa dig!!! kram