Lördagskväll



Gokväll i stugorna!

De två små skatterna har nu äntligen somnat efter en massa bus.

Alex har kompis här hemma som ska sova över :) tittar på fångarna på fortet och äter godis.
Kan säga att vi har en tjejkväll:)

Mannen i huset är på någon trevlig resturang,hans bror fyller år :)
Meningen är att det skulle bli en överraskningsmiddag med vänner och bröder med sambos.
Barn skulle inte tas med och då blir det svårt för oss,eller MIG då ;)
Men jag har det bra här hemma jag är inte avis alls Not :)
Hade varit nice att få följa med,men de små e förkylda o barnvakt finns ändå inte i våran värld!

Nu ska jag ta och läsa i kapp lite tidningar som jag inte har hunnit med på sistone.
Sen blir det att köpa en bra/rolig bok i dagarna.

Någon som har bra bokförslag?


Johanna

Tråkigt :-(

Tänkte att jag iaf kunde tipsa om böcker. Emellanåt läser jag sjukt mkt böcker men dom ska vara lättlästa, annars hinner jag somna ;-). Absolut inget fantasy-trams, då håller jag aldrig reda på vem som är vem i böckerna och det blir så otroligt förvirrande. Har dock hamnat i däckarträsket, bara älskar Camilla Läckbergs böcker. Sedan så fick jag en hel hög med böcker av syss i julklapp, en författare som heter Sheila O´flanagan. Hon skriver riktigt lättlästa chic-lit böcker som man sträckläser sig igenom. Nåt att testa kanske (åsså lite choklad;-)). Kram kram till dig!!!!!

Linda

Jag är ingen bokfantast om det inte är en kokbok då MEN Elsas mode älskade jag;)



Du får ta och köpa dig en onepiece då, dom är sjukt sköna!!

vintageRetroPrinsessa

Fin du är :)

Med tunikan och skärpet superfint och sött :)



Läser en asbra bok ny men alla Emma hambergs böcker e ju kanon :).

Annars kan jag tipsa om svensk maffia den e bra om man gillar såna böcker :)



Kram fina du

ME&MY

Senast lästa som berörde:



Blondie- Birgita Andersson

Trasig- Shy Keenan