Calou is my new shoe



Mina nya fina vita :) visst e de fiiiina?



Släng dig i väggen fula foppatoffel,dessa är betydligt snyggare och passar sååå fint till klänning :)

Dessa raringar fann jag på jackies i täby c för  900 pix.
Linda L

Vilken fin blogg (:

Nathalia

Skorn ser skän ut.

Maria Rosendahl

Hej:D



Jag har likadana, men köpt dom direkt på fabriken för 250 kr i Barkaby. ( visserligen 2a sort, men syns ingen skillnad)

Vet du.... han gör dom i en liten verkstad på tomten, och dom har ju verkligen blivit populära:D

Ha d gott.

Hälsn Maria

Veronica

Jättefina träpjucks!

Jag hatar verkligen foppatofflor och är nog den ende som vägrar att köpa dom till barnen tom.



Sv: Mina rosa byxor kommer från Logg!



Kram!

Anna

Jättefina!



Nä Veronica jag är oxå en som vägrar foppatofflor även till barnen.



Kram kram

Nathalia

Gumman!!

När ska vi ses??

bella

vilken fin blogg, haft de bra?

Anonym

Inte riktigt min smak men de ser sköna ut!

Sara

Söta :)

Nathalie - Mamma till Nova&Nelly♥

Tack;) skjortorna köpte vi sist vi var i Sthlm=)

Linda

Jätte fin blogg :)

Besök gärna min! http://lindahjertzell.blogg.se

Diana

snarkande hund på bloggen, titta? :)

Nina "Morgonpigg 3 barnsmamma"

Jaaa, dom där är verkligen jättefina! Jag skulle vilja ha ett par röda men hittar inga :(

Vickan - allt i rosa

Åh vad fina. Jag skulle också vilja ha sådana men eftersom min kära sambo faktiskt är kortare än mig som det är får jag inte ha höga klackar.

Kolla gärna in på min blogg just nu där jag kör en tävling där man genom en slogan kan vinna en rosa cykelhjälm för barn med inbyggt ljus i:)

Karro

Söt blogg <3 Allt bra idag ?

♥ Erika - Mamma till två små ♥

suuupersöta :-) jag fyndade miina första träskor häromdagen som jag haft idag :-)



kraam!

Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge!

Vad söta de var! :-)