Torsdag



Godmorgon alla underbara.

Vädret är på min sida och snart blir det frukostmyyys ute på altan med tjejerna.
Låg i sängen länge o titta på bolibompa och sommarlovsmorgon med de små.

Pappan i huset är nog på jobbet nu,hann aldrig träffa honom igår eftersom det var after work på hans jobb,sen blev det bilkö halv tolv i natt haha heeelt galet men så är det in the big town när de stänger filer och tunnlar.
Men hem kom han med taxi.
Perfekt väder att sitta ute på en servering en kväll som igår:)synd bara att man aldrig kan följa med.
Men jag har min egna uteservering här hemma med grannens musik på högsta volym så mig går ingen nöd på,sen finns ju FB :)visst e ja lite ironisk där?
Men så lever vi ,vi har ingen släkt som vill/kan ställa upp och vara barnvakt.

Tanken finns att skaffa en barnflicka men det är bara jag som är intresserad av det,Alex kan snart vara barnvakt oxå;)allt löser sig nog.

Nu åter till kids och frukost.




Hoppas ni får en härlig dag i solen.
Nathalia

Hej Petra!

Hopps ni får en underbr dag i solen.

Kram..

FruSofie

Hej fina!

Vagnen var ju verkligen världens lättaste att fälla ihop, perfekt resevagn =)



Hoppas att ni får en fin helg!

♥ Erika - Mamma till två små ♥

mmm älskar bigaråer :-) dom fanns upp till strl 39 såg jag efteråt på hemsidan, dock slut...



jasså så dina fossingar har dragit iiväg dom :-9



kram!