Måndagkväll


Helgens sommriga middag med lax och tonfisk ägghalvor med räkor samt egen färskpotatis :)


På dagen åkte vi iväg till täby köpcentrum,skulle egentligen besöka banken för ett ärende efter min morfars bortgång men kötiden såg inte skoj ut så det får bli en bättre dag.
Shoppade ett par supersöta skor till mig istället inne på jackies ;)
Visar bild imorgon för annars kommer ni bara fråga hur de ser ut haha känner en del av er;)

Pappan i huset är ute och kör bil med en trött o grinig Nova,vet i tusan vad det är med henne ikväll,tror nästan på tandsprickning denna gång.fyra nya tänder varav två som spruckit upp,så jag förmodar att de andra två nertill gör ont:( får hoppas på det så det inte är ngt annat,men feberfri är hon och hon äter lite bättre.
Stackars liten ,så jobbigt när de inte kan tala om vart det gör ont.

Alexandra har sin bästis här som ska sova över ;)
Engla ligger o tittar på film,den busen e pigg fortfarande och hon kan hålla igång länge hon :)

Nu blir det snart sängläge för min del oxå vet aldrig hur denna natt blir.
Men först ska jag läsa igenom tidningen jag fick från C :)
Älskar inredningstidningar :)

Kram på er.
lolla

morning

hur har ni det med lilla nova är hon bättre???

gud så gott med egen färskpotatis, jag har också några potatisbuskar som snart börjar på bli ätbara.

kramen lolla

Kristin

Det där såg väldigt gott ut!! Hoppas minstingen snart mår bättre. Vi kommer nog att komma ner till STockholm en sväng i sommar så kanske hinner vi ses då. JAg hör av mig när datum är bokat så ser vi om ni också är hemma. KRamkram

Fia

Oh fy vad smarrigt det ser ut! jag ÄLSKAR tonfisk o lax!