Dagen före Midsommar


Den svarta markisen vi beställde på nätet blev perfekt,snyggt med svart .)

Idag är inte vädret lika fint som på bilden som jag tog igår em.
Det smattrar på min fönsterbräda och åskan har varit och mullrat,lilla nova blev lite rädd.

Men vi får hoppas på bättre väder imorgon eller hur:)


Den prickiga vaxduken från hemtex gjorde sig bra på bordet med lyktor från ikea samt en tantblomma :)

Egentligen är jag ingen dukmänniska ;)men vårat altanbord behöver målas om så därför passade det bra att lägga en stor duk över.


Fint med vitt men till helgen blir det att måla både bord och staket ännu vitare då färgen har släppt på sina ställen.




Nu hör jag engla prata om sommarlov igen med sin pappa :)
Pappa har du sommarlov nu?????
Ja idag har jag oxå sommarlov hör man björn haha
Men på måndag är det jobb igen så ingen semester än för hans del.

Ska snart hoppa in i duschen för sen bär det iväg till stinsens köpcenter,ska nämligen hadla det som inte fanns på coop i arninge igår,hur fasikens kan välling vara slut varenda gång jag kommer dit?visserligen dricker vi bara tetra men ändå,dåligt jag dissar denna coop,inte ens sillen som vi skulle ha fanns.
Det blir ett besök hos city gross.
Ska spana på lite annat som behövs oxå när jag ändå är i farten :)
Inte ens rose´vinet fanns på systemet,men får titta om det finns här i stinsens,ska nämligen ha stone valley sååå sött o gott rose´


En solig bild från igår.

Nu har himmlen öppnat sig och det fullkomligt vräääker ner regn.

Cissi

Vilka härliga bilder! Sol och vacker uteplats. :)



Hoppas och håller tummarna för sol eller iaf uppehåll imorgon!



Kram

Sandra

Jättefin uteplats! Vi behöver också måla om våra utemöbler för dom är blåa.. Har inte tagit tag i det än bara :-) Här öser regnet också ner men jag ska jobba både ikväll och imorgon kväll så för min del gör det inte så mycket..



Kram

vintageretroprinsessa

Nu blir jag nyfiken vad är det för blogg du ´hittat hiihihiihi :))) kan det vara m <+? kram :)

Veronica

Vad fint det blev med vaxduken! Har också köpt den så får se om den slängs på imorgon!

Och det är jättesnyggt med den svarta markisen!



Kram!

Maria

Vilken fin och mysig uteplats ni har!!

Önskar Er en trevlig midsommar.



Kram Kram

Anna

Ser jättefint och mysigt ut där på er uteplats

Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)