Tisdag och studentkalas


Peeling och bodylotion i kokos från The Body Shop.


Tisdag med sol även idag :)
Något regn har vi inte lurat hit ännu.
Vattenspridaren får jobba hårt ute på gräset.

Har sovit så oroligt i natt ,vet inte om det var dessa kamphundar som spökade i min hjärna.
Bra att det finns fler som håller med mig ang lösa hundar därute,usch vad som helst kunde ha hänt.
Tur det gick bra denna gång.

Alexandra har halvdag i skolan idag.
I morgon blir det skolavslutning på morgonen.

Ikväll vankas det fest ingen mindre än min systerson tar studenten,så ikväll blir det studentkalas i segeltorp.
Hoppas bara vädret håller i sig nu för vi ska sitta ute.Vi är för många för att rymmas inne :)
Men det ryktas att syster har hyrt tält :)

Nu åter till hemmasysslor,Nova har somnat i mitt knä :)
Therese

Vilken härlig dag! de krämerna är aldrig fel! kram

Carolines hemligheter

Här arbetar också vattenspridaren på för fullt, har varit lite dåliga med att hålla koll på trädgården sedan vi flyttade in i fredags så det har mest blivit en stund på kvällen då vi vattnat men det räcker ju inte på långa vägar... Trodde aldrig att jag skulle önska mig regn när solen skiner ;-)



Vi måste ju bo jättenära, vi bor precis efter Vallentunaskylten där man svänger upp till höger. Ganska nybyggda hus, alla har samma stil (drygt 70 hus totalt i vårt lilla område) och ligger som i en ring runt en liten allmänning. Vet du vart det är :-)



Bor ni nära vägen eller ner mot vattnet till? Jag har inte varit på den sidan och kollat men det lär jag ju göra på våra utflykter framöver, om jag ser dig i trädgården ropar jag hej förstås :-D



Idag skall vi åka kommunalt till Söder, avslutningssamtal för Irma på hennes förskola. Känns lite spännande att åka med Majken på Roslagsbanan men det skall nog gå bra!



KRAM

Veronica

Vad härligt att ni har haft sol i alla fall! Här har det varit en innedag så att säga!



Kram på er!

Nathalia

Hej Petra!

Hopps ni fick en fin kväll?

Kram/N

Tova

ååååh så underbart!! älskar body shops body butter, och speciellt kokos ;) mums mums!