Takdroppsväder




Hej i solen.

Underbart snart är våren här på riktigt,kan ju hoppas ialla fall;)
redan plusgrader och snön smälter från taket,riktigt takdroppsväder med andra ord.

Igår blev det semlor på både dagis och hemma jag som inte skulle äta skräp men skit i samma är det fettisdag så är det.
Men annars har det gått rätt så bra med sötsuget.

Alex mitt hjärta är på skolan och fick skjuts i morse;)
Englisen är på dagis och hon gav sin kompis Alexandra en stooooor kram när vi kom dit:)Hade inte ens tid att säga hejdå till mamsen.

Jag och Nova promenerade till tråk ica i kragsta och shoppade lite middag sånt som e så tråkigt men nödvändigt.

Nu snabbläsa ikapp lite bloggar medans liten ligger under min uppsikt utanför mitt köksfönstret i syskonvagnen och sussar gott.
ME&MY

Ja det droppar! Äntligen!Millie kom ut från sovrummet ikv och sa att det regnade på rutan men jag sa neej gå å lägg dig! joo sa hon och å var det ju sant!

ME&MY

Föresten! Vilken fin bild och vad du passar i mörkt!