Mor och dotter på stan


Jag och Alexandra lunchade på Vapiano igår!


Godmorgon tisdag!

Höstlovsveckan är nu kommen.
Jag och Alexandra gjorde oss ett besök på stan.
Kom in i lagom tid precis då shoppingbutikerna öppnade sina dörrar,ja här gäller det att hänga på låset om man ska få något gjort.

Det blev en snabbrunda på stan men tre timmar hann vi med både shopping o lunch.
Äntligen fick jag tag i min didriksons jacka efter många om och men.
Köpte den i söndags i barkarby men insåg att storleken var för stor.
Jag som letat halvt ihjäl mig efter denna storlek.
Men nu hängde den fint där på intersport på drotttningatan:)så det vr bara att byta.

Alexandra shoppade en sådan fin grå kofta på Zara.


En stickad kofta från Zara,superfin tycker jag.

Blev en och annan bodys till Nova.Skulle behöva lite tights men hittade inga fina.
Engla fick lite nytt i garderoben oxå.

Sedan intog vi lunch med Björn och hans arbetskamrater som jobbar ett stenkast ifrån Vapiano.
Självklart valde vi pizza och det var den godaste/dyraste pizza jag ätit:)
Jättemysigt att få luncha med kärleken oxå.


En perfekt dag att få rå om min Alexandra på.





tindra

gott m mat på vapiano :)

Vad mysigt m shopping m dottern :)

Veronica

Supermysigt att få rå om en av ungarna så där!



Koftan var jättefin! Vi har ingen Zara butik i Uppsala, konstigt nog...



Tack för din fina kommentar också, blev alldeles varm i hjärtat!



Kram på dig!