Lek och Bus


Nova på lek och bus.


Igår morse bestämde vi oss för att åka iväg till lek och bus som ligger vid infra city.
Morgonen började inte så bra,en bultande huvudvärk och stress till bussen med tre barn.
Helt svettig då vi kom springandes till bussen,snälla busschauförren väntade på oss:)
Men att ta oss till infra city var en upplevelse,med fel bussbyte och vilse ute i upplands-väsby blev inte huvudvärken bättre direkt.
Men efter två timmar så kom vi fram till vårat lek ställe:=)


Alex pasar på att hoppa med Nova medans det var lugnt med barn i hoppborgen.


Nova var en duktig klättrare.


Engla hade supeskoj!


åååååh vad roligt Nova har det :)

Tyvärr dog mitt batteri till kameran precis när vi kom,men några bilder han jag fånga även om det inte blev det bästa.

Pannkakslunch till kidsen och mozzarella smörgås och stor latte till den huvudvärksdrabbade mamman.
Kan ju "visska" lite lätt att den blev ju inte bättre med allt lek o stoj o den höga volym på lek o bus.
Men nästan 4 tim slog vi ihjäl.
Sedan bar det hemmåt i rusningtrafiken igen och den resan vill ni inte höra:=)


Men roligt hade vi och barnen somnade så fort vi kom hem.

Tack mina underbara barn för att ni finns i mitt liv och att jag får vara med på sådanna äventyr:)

Lek & Bus Stockholm  är stockholms största lekland och vi ger den klart godkänt!




tindra

Jättenära mig juh :) Det är kul där för barnen :)

Var med på tävlingen i bloggen, så härlig filt