Ensamtid men så mkt bättre med E-type




Hej hopp lördagskväll!

Idag har jag haft en egendag med mig själv :)låter lite skumt va?
Jag tog mig till stinsen och spanade på lite julklappar;) Galet mycket folk men det kanske berodde på att Chris medina(heter han så)Som vann Idol i USA var på besök i stinsen.Ja han är ju galet bra;) slog även till och gjorde nya ljusa slingor och klippte mig ;)
Så välbehövligt,nu kanske man slipper ha tofs på ett tag.
Det är verkligen mammalyx att få gå till frisören.
Att det tog en sisådär tre timmar gjorde inte så mkt för min del;)
Min kära sambo kom och hämtade mig sedan var det  kvällsmiddag i rask takt för klockan drog iväg i en väldans fart.
Baconinlindad kyckling med kluftpotatis och grönsaker samt ett glas rött blev det.

Kladdpepparkaka och ett glas rött till framför kvällens så mkt bättre på 4 an.
Kvällens huvudartist Marin E-type (Min gamle idol) fick en att fälla en och en annan tår.
Så otrligt fin människa,och vet ni vad jag har faktiskt träffat honom;) i verkligheten det ni.
Var med när han fyllde 30 år minsann :)



Kvällens  myyys.

Nu sover de två små,bara en Alex kvar att natta då!

SOV GOTT.


Angelica

Hej

Det låter ju som om du har haft en mysig helg!

Undrar hur du lägger text på dina kort vill skydda bilderna då jag läggre upp kort på Livia:

Kram

Therese

Så söta ni är! Hoppas ni haft en fin vecka så här långt, själv är jag lite sliten och hoppas på vila i helgen. Fint ni pyntat, jag hoppas börja med det i helgen. kram