Bullbak och fotografering



Hallå nya vecka!

Idag har det varit fotografering på förskolan.
Jag bestämde mig för att tjejerna skulle få ta en syskonbild,tycker det är så gulligt att ha dem på samma bild.
Hoppas bara på att Nova ville ställa upp ??Man vet aldrig Hope so.

Alexandra är hemma från skolan med magvärk hmm hoppas vi andra klarar oss.

Har gjort lite nytta här hemma som att baka bullar inför kanelbullens dag imorgon:)
samt rensat i tvätttugan eller rättare sagt forslat bort allt vatten som tvättmaskinen spottade ut eftrsom röret ville lossna,gissa om en stod och svor inne i tvättstugan?

Snart är det dags att dra på sig gummistövlarna och hämta hem mina två snäckor från förskolan.
Nova var inte så pigg på att gå iväg imorse:( men det släpper så fort jag vinkat hejdå och fröken är så gullig:)
Jag litar på att hon har det bra om dagarna,hon går bara tre dar i veckan.

Nu måste jag skynda,hoppas ni har en härlig måndag ;)
Therese

Men så fint och roligt rum de har! Jag är lite sugen på ett kök till Viggo och Hugo. Visst önskar man en säng utan krångel. just nu har vi sängben sen kommer vi ha en sängkappa om jag nu hittar nån som passar. kram

Maria

Så fint rummet ser ut, super mysigt!

Hoppas att fotograferingen gick bra & att det inte blivit något mer av det magonda för Alexandra.



Kram Kram

Sofia

Mysigt rum dom har! Har själv tänkt köpa det där mini köket från IKEA.. Man kanske skulle slå till.. :)

Anna

Ser jättefint och mysigt ut!



Hade helt glömt bort att persiennföretaget kommer imorgon och sedan har vi bvc och inskolningssamtal så det kan inte bli någon date denna vecka. Vi får bestämma en dag längre fram.



Kram kram