Minusgrader och Ester Elenora Kopia

Fy vilken otrevlig och kall morgon.
Minusgrader och en tjurig dotter,allt blev kaos.
Men det är fredag :)då ska alla vara glada.

Har hållt oss inomhus idag,tänkte vi skulle besökt junibacken för femtioelfte gången men det sket sig!
Nova är inte helt hundra och jag känner mig frusen så det var bättre att hålla oss hemma.
Har dammsugit och torkat golv samt tvättat några maskiner,gett barnen pannkakor och ännu mera pannkakor.Idag var det tydligen gott med lunch.
Nu sover minsta sessan så bäst att passa på att blogga lite.
Sitter med Engla framför tv:n Just nu är det pippi som är favorit här hemma!




Finaste Alexandra fick agera modell för min scarves,köpte den igår på Kapp Ahl.
En riktig Ester Elenora kopia med andra ord,är man budgetmamma så är man:)
Skulle aldrig mitt liv slänga ut mina pengar på svindyra märkeskläder,här kör vi på budget o kopior det funkar lika bra;)


Nu en till kopp kaffe,sen ska jag skicka en inköpslista via sms vad sambon ska handla hem för gott tills ikväll!!!
Annika - Vildes mamma

Älskar shopping - men håller med dig, budget e bäst :D

vintageRetroPrinsessa



Hallå Petra :).

G-star till kenny jeansen hade jag beställt han hade sett ett par såna och ville ha :).



Vilken fin scarves du hittade superfin :).



ha det finast