Dans och presenter


I väntan på att tåget ska komma.

Vaknade trött men har man småkids är det bara att kliva upp och se glad ut :)
Tycker jag är tröttare på helgen än vardagarna.

Jag och Alexandra promenerade ner till vårat lilla centrum och intog en fika på cafe´kardemumma.
Tog sedan tåget till dansskolan.
Jag satt och bläddrade i en massa spännande tidningar medans Alexandra dansade loss :)
Det blev en del träningstidningar och kom i form o må bra o gud allt vad det heter,men spännande för oftast läser jag bara mamas och vi föräldrar typ;)och inredning såklart;)

Hälsan är viktig så imorgon är det på tiden att jag beger mig ut på en promenix med eller utan stavar.

Efter dansen fortsatte vi mot Täby köpcentrum och köpte lite födelsedagspresenter till Engla som fyller 4 år nästa helg:)

Igår shoppades det presenter till Alexandra och jag blev så nöjd att jag hittade det jag ville;)
På tisdag fyller Alex 11 år.

Många kalas blir det denna månad.
Även min älskade mamma skulle ha fyllt förra veckan,hon är så saknad :(

Nu är det idolmys innan sängdags och jag hoppas att ni har en fin kväll.
Therese

Härligt med presenterna! Ja huu vad trött man kan vara även på helgerna. Hoppas ni fick en mysig kväll! kram