Din dag


Den här fina kudden kunde jag inte motstå att köpa till Alexandra i födelsedapresent.
Hon önskade sig fina kuddar att ha på sängen,kommer från inside living.


Doftar himmelskt ;)


Kanske kan det bli ett bankomat-kort här i så småningom.


Nytt Mario-spel med två rattar.


En bok kom i brevlådan från bästa bonusfarmorn,perfekt den ska vi börja läsa ikväll.15 min läsläxa varje dag så det bli bra.


Man slipper dock inte läxor bara för att man fyller år;)

Till helgen blir det att fira både Engla och Alexandra tillsammans och min syster yster m familj kommer :)
Therese - Femstjärnigt

Åh så mycket fina presenter! Hon måste vara supernöjd!

Kram

Veronica

Åhh, grattis till Alexandra i efterskott! Kanonfina presenter!



Kram på er!

Therese

så mycket fint hon fick! De luktar gott de duschcremerna men jag måste använda upp de jag redan har innan jag får köpa :) Härligt med fest för barnen kram

yasmine modell mamma och fru

yes stämmer bra.

allt bra med dig idag? kram

Malin

jättefin kudde! :-)



så roligt att få fira dem, ha en trevlig kväll och tack för titten! :-)



Caroline

tack och det samma.. stora tjejen som fyller 11.. shit så fort det går. ha en trevlig kväll!