Happy Birthday To My Girl



Hipp hipp hurra för världens finaste 11-åring idag!



Fick tjuvstarta med ett paket imorse innan vi cyklade iväg till skolan med bästisen :)
En skinnjacka som hon önskade och den åkte genast på kan jag säga.



Efter skolan blir det födelsedagsfika och presentöppning.

2000-09-13 föddes Alexandra Åkerman på sös i Sthlm.
JOhanna

GRATTISKRAMAR TILL STORTJEJEN!!! Mamman kan oxå få en. Ha en härlig födelsedag med mycket go-fika :-).

tindra

Grattis!! :)

Carolines hemligheter

Stort grattis till din fina tjej, jag kan verkligen se framför mig hur hon cyklade iväg imorse med nya skinnjackan på och bästisen på cykeln bredvid :-)



Hoppas att det gick bättre med lämningen på dagis idag, barn är ju fantastiska små varelser på att anpassa sig! Vuxna är det ofta värre med, minns när jag jobbade på Försäkringskassan och vi skulle byta rum.... Herregud, vissa av de äldre damerna blev ju nästintill sjukskrivna för psykiska besvär ;-)



Ha en riktigt mysig eftermiddag nu, stor kram!!!

Petra

Johanna:Tack för kramarna;)tänk om du kunde komma förbi på lite go-fika du:)kramar från ett blåsigt Sthlm.

Maria

Ett STORT GRATTIS till fina tjejen på födelsedagen!

HIPP HIPP HURRA

Anneli

Grattis Alexandra:)

Kramar från Domsjö

Angelica

Grattis till er finaste lilla tjej!

Låter som en fin födelsedag

kram

Erika

Grattis stortjejen!!



Kram

Therese - Femstjärnigt

Stort grattis till världens sötaste tjej! Hoppas hon får en toppendag!

Kramar

i min lilla lilla värld

Grattis i efterskott

Sandra

Grattis till din fina tjej i efterskott.