Lunch-Time



Dagens nyttiga lunch (hoppas jag).
ekologiska rivna morötter med pressad citron.
Citronfyllda oliver äggröra samt en plommontomat och lite ost till det fick bli min lunch idag.

Egentligen skulle jag kunna leva på allt som är nyttigt,det är gott om det är fräscha råvaror.
Men min sambo är den som älskaaar blodiga köttbitar visserligen är det inge fel på kött men jag är ingen köttätare direkt.
Nyttiga pajer och sallad är så gott men ingen annan i familjen som uppskattar,därför blir det så krångligt med mat tycker jag.
Ska man laga olika rätter varje dag kanske?
En sallad går ju visserligen fort att svänga ihop:)
Hur gör ni?

Jag vill ialla fall börja äta nyttigare och sluta upp med mina dumheter när det kommer till mackor.
Jag är en mackmissbrukare.
Kan lätt äta flera skivor bröd och lassa på en massa smör och en trave ost och ägg och kaviar.
Gott men så onyttigt och magen blir som en degklump.Bläää.

Kanske inte Beach 2012 denna sommar men alltid en början på ett sundare liv.



En liten macchiato,den tänker jag allt fortsätta med;)

Melina

Gott!



Älskar också mackor :)

vintageRetroPrinsessa



Mums vad gott det såg ut :)

Knasigt ändå att egentligen är det saker som e nyttiga som e det godaste bara man blandar allt det nyttiga med annat nyttigt :)



ha det finast