Får jag lov min lilla gran

 
Sådär nu har jag dansat runt med våran fuskgran ett varv här hemma:)
Tyckte den stog lite fel så den fick sig en skjuts in i hörnet istället.
Ja man tager vad man haver när sambon är på julbord med jobbet.
 
Barnen ligger tyst o stilla brevid mig här i sängen,eeh snart kanske;)
Om jag har tur så att säga.
 
 
 
 
Skaffade ett batteridrivet ljus till tjejernas rum så mysigt och Engla har tjatat om ljus på sitt rum,
Men inte i hennes vildaste fantasi att hon skulle få ha ett levande ljus därinne inte.
Perfekt nu löste vi ett av världsproblemen.
 
Nu har en trött tjej lyckats slockna,bara att invänta nästa då för att sedan säga godnatt till den tredje som idag blev hemma från skolan pga av feber:(
 
Hur gör du hemma hos dig när det är nattningstid ?
Vore kul att höra.
 
 
Mamma till William och Wilma

Mysigt du har fixat i hemmet..Klart jag förstod att det var julkorten :) Ha en mysig kväll.kram kram

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Smart med ljuset. Har funderat på att skaffa sådana där.

Vi har haft väldig "tur" med nattningarna av våra barn. Det går väldigt enkelt vilket jag är oerhört tacksam över. Vi lägger först tvillingarna vid 19 och sedan stora grabben vid 19.30. Men vi får ju "vårt" på nätterna sedan eftersom de inte sover särskilt bra.... Kram

maria

Jag lämnar nattningen till maken. Varje morgon får jag väcka barnen och ta dem till dagis så då är det inte mer än rättvist att han får natta dem :)

Svar: Vilken lyx;)Här väcker jag och går till dagis varje morgon grr...haha visst är det mysigt att natta men ibland kan det ju vara skönt om man får lite lugnt i soffan oxå;)jag arbetar ju hemifrån än så länge men sen blir det ändring på rutinerna minsann;)kram
mammansprinsessor

Maria

Här har vi haft det tufft med nattningarna innan.
Kunde sitta inne hos S i timmar innan hon somnade. Till slut orkade jag inte mer & gav upp och lät henne somna i soffan. Efter ett par veckor kom hon och sa att hon inte skulle minsann inte somna i soffan.
Hon gick in och la sig i sängen och somnade själv utan problem :)
Har också satt ett batteridrivet ljus på hennes rum, mysigt som bara den .)