Frukostmorgon

 
Imorse vart jag bjuden på frukost hemma hos Camilla.
Supermysigt och smarrigt nybakat bröd;)
 
Barnen har övat o övat inför Lucia som är på torsdag.
Detta år får vi ialla fall ta kort på våra barn:=)
Var fotoförbud förra Lucia då det fanns föräldrar som inte ville tillåta att deras barn skulle bli fotade tillsammans i luciatåget.
Löjligt enligt mig,det är ett minne för ens barn,jag tycker det är superkul att gå tillbaka och se hur jag såg ut när jag var liten Lucia:)
Att lägga ut andras barn på FB är väl inte helt ok då utan tillåtelse.
Eller nätverk överhuvudtaget utan lov så att säga.
 
Sambon är på julbord igen;)ett jäkla fläng på festligheter.
Denna gång var det till Waxholm.
 
Barnen är lite spralliga denna kväll så dags att ta tag i det hela o styra upp med en kvällsfika innan förhoppningsvis tidigt sängående.
Alex har studiedag imorgon,härligt ingen tupp som vrååålar klockan 7.(mobilalarm)
Kanske blir det en sovmorgon om man har tur:)
Men risken är minimal.
 
Förresten visst är pepparkakasstjärnhuset  på fotot bedårande?
 
 
 
Maya

Skickligt gjort av din vän.