Julafton 2012

Alexandra och Engla på julafton.
 
Det blev även julafton hemma hos oss detta år:)
Vilken tur vi hade.
Alla barn fick vi äran att ha hemma;)så muuusigt.
Thimmy min äldsta hade med sig finaste flickvännen Madeleine.
och jag fick den bästa julklappen från dem,visar i ett senare inlägg.
 
Min bror kom även hit,jättekul och han stannade kvar över natten,han våldgästade Alex rum.
En mysig och vit jul.
 
Engla o busNova som för det mesta alltid gör segertecknet:)
 
 
Min fina 12 åring,väntar på tomten;)
 
 
Tomten kom med massa paket och alla var nöjda o glada.
Juldagen tillbringade vi hemma hos min syster med fam och öppnade fler paket;)
Det enda som känns lite ledsamt är att våran mamma inte är med oss,men hon finns i våra hjärtan.
 
 
En fortsatt God Jul önskar jag dig!
 
Pillan

God fortsättning! Fina fina tjejer du har :)

Kul att saffranspannkakan gick hem, snabbt och gott det är grejjer det!

Kram P

Nathalia

Fina bilder vännen.
Vad fick du v sonen? Jag saknade med min papp på . Kändes så tomt utan hans skämt och glada skratt.
Kram och gott fortsättning vännen♥