Alla Hjärtans Dag



Hej på er så här på alla hjärtans-dag!

Hade gärna legat i det badet i kväll med ett glas champagne:)
Men så roligt ska vi inte ha,för här ska vi iväg på kompisglid minsann.
Vi ska till Alexandras skola och åka stjärtlapp hihi.
Tar med snowracern och de små samt korvarna o brödet så vi kan grilla oss varma.
Hade ju tänkt göra en mysig middag men körv o bröd ute i friska luften är väl mysigt.
Jag tillhör den där gruppen som fryser ihjäl lite för lätt men det här ska väl gå bra:=)

Började morgonen med en härlig PW med Camillo tyvärr hade jag alldeles för tunga kläder på mig eller så var det fel på konditionen.Två månader sedan jag gick med stavarna phjuh.
Men jätte skönt att det är avklarat måste bara köpa nya skor blir så blöt i gympadojjer nu.
Samt en vind eller skidjacka vore bra.


Nu in i dusch sen sätta fart med det viktiga som ska göras här.
 ha en lovely dag/kväll mina kära vänner som tittar in här:)
Kanske jag kommer in o säger ett hej ikväll oxå:)

Therese

Härligt det såg ut! Man blir sugen på att hoppa i. Hoppas er kväll blev fin! kram

Maria

Snygg badrumsinredning, så skulle man haft det:-)



kram kram

Anna

Härligt med en pw. Det var länge sedan för min del ju med alla sjukdomar hit och dit.

Hade ju inte varit helt fel att hoppa ner där i karet ;)



Kram kram

Fröken Isakson

Härligt med PW. Åh vilket lyxigt badkar, där skulle jag också vilja vara :D .kram