Söndagskalas


Hej

Ny vecka nya tag.
Idag måndag är småtjejerna ledig från förskolan.
Engla tycker att det är skönt att ligga kvar i sängen och mysa framför bolibompa.

Har jag tur får jag snart ett sms från synsam,hoppas i alla fall;)
Nya glasögon borde vara leveransklara och vänta på att jag ska hämta ut dem.
Har jag tur kommer jag att se ännu bättre;)
Fortfarande lite dimmigt och det känns att det är ngt i ögonen fortfarande men jag kör på med byta mina örngott som varje dag,samt sprita händerna stup i kvarten.


Igår kom min syster o sambo över på lasagnemiddag och lite italiensk förrätt mums jag har en duktig mästerkock här hemma.
Tårta hade barnen hjälpt till med.
Vi firade Novas 2 års-dag och hon öppnade glatt sina presenter från moster.
Innehållet var dockkläder till new born baby dockan,samt lite tillbehör som blöja,nappflaska o badleksaker.
Engla fick även ett paket med pippi pärlplattor o pärlor.









Hoppas ni får en bra start på eran vecka!

tindra

Jag blir alltid så hungrig när jag läser din blogg..ni lagar så mkt gott :) duktiga ni är!

Vad fiiint tjejernas rum blev :) Lovely!!



Jag har inte testat Mary Kay...e dem bra??? Jag har testat allt från MUS till chanel....

Har beställt hem fr YSL nu & ska testa...

Ska beställa lite fr Mary kay också......har dem webshop el?? Tack för tipset....