Blåsigt på Havets Hus

 
När vädret inte tillåter sol o bad så blev det ett besök till Lysekil.
Vi besökte Havets Hus och tiitade på alla djur som finns i havet.
De små var kanske inte så roade att titta på fiskarna,det fanns nämligen en rutchkana som var mer spännande.
 
 
Mycket fina segelbåtar finns det.
Efter vi strosat klart på Havets Hus intog vi en supersmarrig lunch.
Lille skutts pannkakor samt räckmackor till oss större.
 
Tog en liten blåsig o kall promenad tillbaks till bilen för att sedan ta färjan tillbaks hem mot Orust igen.
 
Nu ska jag ta och packa en ny väska med kläder för idag åker vi till Göteborg i två nätter.
Som jag lääängtat.
Hoppas på att våran lill Nova ska pigga på sig,fick feber i natt:(
 
Ha en toppendag du fina!
 
Nathalia

Hoppas ni har en trevlig semester.
Ha det så underbart i vackra Gödeborg.

Erika

ser trevligt ut! Kram kram

Nathalia

Hur har ni det på semestern? Bara bra och roligt hoppas,jag ni har. Själv jobbar jag två veckor till innan min semester börjar. Kram.