En dag på stan

Hejsan hoppsan söndagskväll!
Har nu försökt att logga in på bloggen över en timme jäklar så galen jag kan bli när det tekniska jävlas med mig.
Blogg.se håller på att ändra sin version och ska väl flytta alla bloggar o greja o ha sig o guuuud så irreterande.
Inget ser ut som det ska.
Vissa bloggar kan jag inte ens besöka.
 
Skit i samma det var inte det jag skulle blogga om :)
Har haft en perfekt dag med mig själv och min syster idag.
Vi möttes upp i city och strosade runt i luuuuugn o ro på NK över en två timmar.
Fikade pratade om livet.
strosade vidare till gallerian och tog en yoghurt glass och pratade vidare.
Så underbart att få vara med min syster helt ensam,hoppas vi gör om det snart.
 
Tjejerna sitter och småbusar i soffan framför Nalle phu och hans vänner på dvd.
Ett glas rose´har jag unnat mig efter maten:)
 
Syster yster körde mig till östra station ,där jag tog mig vidare hem ;)
 
 
Hemma igen;)
 
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Låter som du hade en mysig dag!!

Hoppas din måndag blir lika bra trots vädret.... Kram

yasmine modell mamma och fru

allt bra idag`?
vad tycker du om bröllopsklänningarna på min sida?
kraaam

Maria

Låter som en riktigt härlig dag!
Det verkar vara grymt mycket problem med blogg.se för tillfället. Har svårt för att kommentera...

kram kram

Nathalia

Jag kommer inte in på min blogg,kommer bara in på översikt. och ingen kan komma in på min kram.