Monday



Hej hopp måndagskväll.
En varm dag med både sol åska o lite regn.
Tjejerna var glada att komma tillbaka till förskolan efter en vecka hemma.
Små hostar o snorar lite men pigga o glada barn.
Däremot har jag åkt på en förkylning,inte helt otippat;)

Engla har badat i våran pool med sin farmor idag,så mysigt.
Alexandra har varit på jakt efter sin bortappade mobil,efter många moment så ringde en snäll kvinna som bodde nära kyrkskolan och sa att hon funnit en mobil,eftersom jag ringt ett flertal ggr på Alex mobil så kunde väl den snälla damen se att "mamma ringer"
Ärligt o härligt folk här i kyrkbyn.
Tusen tack för denna gång.


Nu ska jag ta och natta de två små sedan vet jag inte men jag tror det ryktas om fotboll på tv:)
Får se om sambon törs starta våran tv;)
Annars blir det tyst o lugnt med farfar i soffan,thats my life :=)


På återseende gott folk.

Erika

jag har knappt koll på att det är tv ikväll och inte min sambo heller, vi är totalt ointresserade så här hemma är det såå tyst och skönt just nu :-)



Kram kram!

Anna

Skönt att ni kunde få tillbaka telefonen. Det är bra att namnge med "Mamma", "Pappa", "syster" osv i telefonen för det är lättare för ärliga människor och hittegodsavdelningar att leta rätt på ägaren.

Krya på dig med förkylningen!

Kram kram