Pearls For Girls


Nova andas en dos ros.


Hej Måndag och nya härliga vecka.
Nationaldag och ledighet på onsdag:)
Idag är jag hemma med smågirlsen,Nova har haft en dålig natt och låter som rosslig rökare.
Kanske blivit kall efter detta regn o rusk väder.
I fredags såg det ut som hon frös min lilla stackare när jag lämnade henne på förskolan i regnet.



Min lilla älskling Nova.


Tänkte ta oss till biblioteket här i kyrkbyn och låna hem lite skojiga böcker att läsa.

Alexandra sitter i en bil med några klasskompisar idag är det skolresa som står på schemat.
Äventyret går till Bodaborg:)


Sedan hoppas jag på att en söt ganska nybliven 5 åring ska få lite trevlig post ifrån oss idag:)



Tyvärr kan jag inte visa er innehållet men ett söt halsband från Pearls for girls.
Älskar deras söta små smycken.