Biotherm




Förra helgen var jag på jakt efter en ansiktskräm till min 11-åriga dotter.
Eftersom hon är så torr i ansiktet och bara är 11 år så vill man inte bara köpa vad som helst.
Biotherm skulle tydligen vara bäst och jag som mamma slog på och köpte en kräm.
Blev även rekommenderad tvättkrämen.



Köpte jag två produkter fick jag ett kit med dag/nattkräm duschkräm body lotion.
ögon remover till mig själv.



Finfina produkter minsann.
Dessutom kan jag tycka att ansiktskrämen är bättre än min Christian Dior som är flera hundringar dyrare.

Kunde till en början tycka att en dagkräm för en elva åring var lite väl snobbigt o dyrt då den gick på tre hundralappar men dessa produkter hade inge andra onödiga tillsattser som tex nivea har i sina burkar.

Dessutom fick ju mamman användning för bra produkter.
Lättlurad el??

Har du testat Biotherm,vad tycker du???

Angelica

Hej

Biothem är mycket bras de har en body lotion för extra torr hud på pump flaska som är underbar. Annars kör jag clinique som är fantastiskt bra! Ha en fin kväll kram

Maria

Biotherm är super bra tycker jag!

Jag har haft ansiktskrämen & använder mig utav deras ögonkräm idag, som sagt super nöjd:-)