Onsdag och hemliga jag


Systrarna bus.


Idag har vi sol här i sthlm men lite väl kyliga vindar som blåser på.
Barnen var glada på väg till förskolan imorse.
Nu är alla fröknar på plats igen :)
Varit lite mkt spring på vikarier sista tiden,inget mig emot vikarier då jag själv arbetat som dagisvikarie.
Men så många olika är kanske inte attt föredra.
Men det är sånt som händer när ordinarie personal blir sjuk hastigt.

Nog om det.
Alexandra ska idag till sin nya skola inför årskurs 6.
Spännande spännande i två timmar ska hon besöka skolan så hon tar bussen direkt efter sin skoldag är slut och åker vidare till nästa skola:)
Jag hoppas att vi har valt rätt skola för henne,ingen lätt match när det fanns över 20 skolor att välja bland.
Men hon är helt säker på att hon vill gå denna skola så vi gör ett försök.


Har inget jobb hemifrån idag så det har varit lugnt på den fronten.
Däremot har jag varit i vallentuna på ett litet uppdrag,känns lite pirrigt.
Men det ska bli jättteskoj,tyvärrr är jag lite hemlig med det än så länge,tids nog kommer ni att få höra/märka va som pågår i mitt 41 åriga liv haha.

Ha nu en underbar lilllördag ni som tittar in här.

Jeanette

Hej!!



NU är jag lite nyfiken på vad du hittar på :o)

Skickade sms till dig i helgen men inte hört något!

Hoppas allt är bra med er !

Kram

Anna

Nu blir jag ju super-duper-dunder-nyfiken på vad du pysslar med ;) Spännande!

Nej det kan ju inte vara lätt att välja skola. Ser inte fram emot det när det blir dags för oss.



Kram kram

tindra

Åhh vad händer hos er egentligen :)

Hemlis hemlis..

Kram på e :)

Maria

Vad nyfiken jag blev nu!!



kram kram

Anneli

NYFIKEN!! Som faan,!

Kram

Anneli

NYFIKEN!! Som faan,!

Kram

Petra

Anneli: Klart du är hö hö.kram

Nathalia

Å jag blev med jättenyfiken nu.