Torsdagstankar

Tog en härlig morgon pw i morse efter dagislämning.
Dock inte samma kondis som igår,tror det är pollen som gör mig lite tröttare;)
Fick bli ett besök till apoteket igår eftermiddag,röda kliande ögon samt  nysningar stup i kvarten.
Är inte allergisk i vanliga fall när pollen dyker upp men det sägs att det är höga hallter detta år så jag får väl tro på det.
Det är så många tankar som ploppar upp mitt lilla huvud när man är ute och rör på sig.
Både positiva och lite negativa,jobbar på att det positiva ska ta överhand;)
Man kan ju inte alltid vara på topp eller hur?
Många tankar snurrar och jag känner mig så ledsen att min fina mamma inte finns med oss längre,kan grubbla och tycka så synd om barnen som inte har någon mormor.
Tänk så mkt fint de kunnat uppleva tillsammans,min Thimmy fick uppleva 18 år med sin mormor och de hade en speciell kontakt,fina lilla mamma;)
Faktiskt så kan jag bli så avudsjuk på alla som har en mamma att hälsa på,att ringa till,att shoppa med att skratta och även bråka med;)
Saknaden är stor men går såklart att leva med,jag har underbara barn som jag älskar över allt annat på denna jord och en fantastisk sambo.


Nu blir det att dammsuga och hänga upp tvätt lite snabbt för sedan bär det av mot dagis för hämtning.
Alex har varit på museeum med skolan och kom hem tidigt denna torsdag,jag blev såå glad att hon kom hem att glädjetårar rann på mig haha är det åldern eller ???

Hur som helst ha en underbar dag alla fina!