Snart soffläge

 
Gokväll gokväll.
 
Full rulle hela dagen.
Alla barn har haft en varsinn kompis här hemma idag,det har bjudits på gofika fast det bara är Tisdag,fy skam.
Alex "nya" klasskompis stannade kvar på middag ;)
 
Ligger i sängen med småtjejerna som ska nattas.
Kärleken sitter framför sin laptop och letar bilar;)
 
 
 
Soffan ekar tom än så länge!
Men jag och Alex hade tänkt att se på de galna fruarna från Hollywood.
Säger bara Gunilla Persson vilken dåre och ikvällens avsnitt verkar det slå slint för henne ;)
Men kuul är det allt;)
 
 
Ljus ljus ljus är ett måste om kvällarna,myyysfaktor.
Herrejisses redan vintertid till helgen.
 
Nu snusar två små grisar här i sängen dags att försöka ta sig upp på ngt sätt:)
 
Ha en mysig kväll.
 
 
Annika

Kollar inte själv på Hollywoodfruarna, men jag hör ofta om Gunilla hur knäpp hon tydligen är ;) Man tycker programmerar pucko men ändå tittar folk, så kul att se folk öra bort sig ger ju iaf. Lite underhållning haha. Mysig soffa ni har.

E r i k a

mysigt med soffläge :) Nix vet inte vad jackorna kostar... men det blir "tyvärr" ingen för mig. "Vet" att håret kommer "snurra in" sig i knapparna :S

Kram!

Nathalia

Å så fint du har, i ditt vardagsrum gumman.
Sitter precis och undrar om jag ska ha bokhyllorna kvar i nya lägenheten eller ej..
Glad jag blir när du skrev att din oro är borta nu.
Kram♥