Engla är nu Nöjd

 
Plötsligt händer det.....
Våren är här på riktigt;)
 
Me too jackan jag köpte åt Engla var såklart för kort i ärmarna,böt till en större storlek och även  den var kort i ärmarna  så vi beslöt oss för att lämna tillbaka den.
 
Tog oss till Ikea igår och passade på att se efter på stadium som ligger vägg i vägg för en ny jacka.
Fann den rosa härliga från Didriksons.
Det bästa av allt var priset hihi 99kr :)
Jag hade 300 kr i rabatt som jag inte visste om,det lönar sig att vara medlem:)
 
Så nu efter tre försök har vi funnit en vårjacka ;)
Är Engla nöjd så är jag nöjd.
 
Dagen har spenderats ute med trådgårdsbestyr och byta om till sommarsulor på min bil:)
Härligt härligt nu vaknar grannarna till iv igen och barnen  har/är varit ute hela dagen med kompisar.
Tror jag kommer att ha en trött Engla ikväll.
Igår gjorde hon någonting väldigt stooort men berättar mer om det senare för nu puttrar middagen igång här det blir oxrullader med gräddsås med pressad potatis.Mums min sambo är en mästerkock han :)
 
 
 
 
 
 
 
Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Ja, pyssel över huvud taget tycker jag är kul :)

Hanna

Vilket kap! Och snygg också :)