Jobbiga nätter

Eftermiddagsfikat med tjejerna idag ute på våran solsida:)
 
Har suttit o skrivit o raderat inlägg efter inlägg
Kändes som det blev för privat.
Men helst vill jag ställa mig i ett hörn o tokgrina.
Dessa nätter gaaah säger jag bara.
När ska mina söta små troll sova en hel natt?
Jag blir galen av att bli väckt av törstiga o kissnödiga barn.
Jag har inte sovit en hel natt på fem år.
 
Nog om det vi har ialla fall haft en mysig dag ute på våran altan hela soliga dagen.
Så härligt att våren är här;)
 
De två marodörerna i morse.
 
Blev riktigt härligt ute ett tag;)
skönt nu smällter det mesta av snön bort.
 
Har ätit lunch och fikat ute tillsammans o tjejerna har fått leka med sandlådeleksakerna.
Alexandra har fått ont i munnen efter gårdagens insättning av tandställning så det har blivit en o annan alvedon.
 
Får bli soppa till middag:)
 
Kram kram
 
 
 
 
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Visst har det varit underbart idag!! Åh jag vet precis hur du känner med de sömnlösa nätterna!! Men det MÅSTE ju bara bli bättre någon gång. Det är ju det man lever på just nu.

Hoppas du får sova lite bättre inatt! Kramar