Vem är det som knackar på min uppmärksamhet

 
 
Hej Torsdag
En feberfri Engla idag:)
Men satan i gatan så hon hostar,särskildt vid läggdags.
Igår kväll trodde jag hon skulle spy av hostan för det lät inge vidare trevligt.
För övrigt är hon pigg o busig igen.
 
Det har varit mer än full fart här i hemmet idag.
Två släptåg efter mig:)
Även om de är söta o goa så blir man liite less.
De har kallat på min uppmärksamhet i princip sedan vi slog upp ögonen i morse.
dessvärre blev sömnen eftersatt även denna natt.
Nova låg vaken över två timmar i natt ,det klia på ryggen o hon upptäckte att hon inga pyjamas byxor hade,upp o kissa upp o dricka,varmt i sängen.bla bla bla....
Det som störde henne var nog att vi båda låg i hennes säng.
Hade ingen lust att ligga i samma rum som hostmarodören,utan det fick pappan äran att göra.
 
Ja friskhetstecken kanske det heter :)
Men det är såå trist att hålla sig hemma flera dar,tror att alla längtar ut o längtar att träffa kompisarna igen.
Ny dag imorgon och då blir det dagis några timmar för mina skatter.
 
Dags att ta tag i hemmet för det ser inge vidare hemtrevligt ut:(
Sambon är på Hagby-tippen och slänger skräp som legat i garaget.
Imorgon kommer svärföräldrarna för ett helg-besök och då passar det bra att deras bil får plats i garaget:)
 
Sötnosarna då:)
 
 
Torsdagskramar från mig!
 
 
 
maria eek

Skönt att hon är bättre! Vilka söta kläder!

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Vet precis hur ni har det. Här har det hostats i över en vecka med sömnlösa nätter som följd. Nu börjar det dock vända. Skönt att det gör det för er också! Kramar

Maria

Skönt att febern är borta i alla fall & hoppas på att hostan ger med sig snart med.
Önskar er en fin helg!

kram kram

Hanna

Fy sjutton för hosta!
Och jag vet hur det känns att aldrig få vara ifreeeed! Har själv varit hemma med sjuka barn hela veckan..eller hostiga barn...
Idag skulle jag iväg och träffa en kompis..egentid! Men..Matilda är såå sjuk nu, så jag får ställa in det, suck.

Helen.HUSnrNIO

Härliga bilder ju =)
Skönt att febern är borta.
Här är det samma, en vidrig hosta som vägrar att ge med sig men i övrigt pigga barn.

Ha en bra måndag!