Sommar och Lemonade


Härliga Sommar!
 
Blir inte så mkt bloggande, vädret ute lockar mig liite mer just nu som ni kanske förstår;)
Augusti är redan här och bäst att njuta o passa på innan hösten är här igen.
 
Just nu har Alexandra och jag gjort lemonade som står på kylning.
Den fina lemonad brickan fann jag på lilla Ullared i göksäter som ligger på Orust i västkusten.
 
Däremot är jag instaberoende så vill ni följa mig där heter jag Petra Olzzon.
 
 
 
Annika

Exakt sådär resonerar jag med :)) Njut på!

yasmine modell mamma och fru

ja köer är aldrig roliga.
jag tror de är högsäsong nu och att dom flesta har semester.
idag blir en lugn hemma dag med lite städning
kraaam

Stefanie Isabelle

Vilken somrigt & underbar bild!!

Fröken M

Jag vägrade instagram in i det längsta,
men sen bestämde jag mig för att ge det en chans och tur var väl det för det är ju sååå kul !

Gott med lemonad - det är min favorit i sommarvärmen :)

Elina

Helt rätt, och det är samma här, bloggen finns kvar medan sommaren snart är över, uh. Men Augusti är en fin månad, vilket lemonad brickan också var för övrigt :)

Natalia Richardson

härlig bild. Hoppas att allt är bra?
Kram!

Therese

Jag blir inte alls suktad :) nu ska jag ut i solen en stund innan molnen tar över. kramar