Förra Fredagen

Nova och farmor förra  Fredagen :)
 
Igår passade jag på att julshoppa lite,herregud så vi slet med kassarna jag och Alexandra som hade ledigt.
Men skönt att få några klappar gjorda.
Har som mål att bli helt klar nästa v :)
 
Har kännt mig så trött o låg hela denna v,tror det beror på att jag tränat för lite.
Men sambon har jobbat långa kvällar o varit på julbord o båtresor o Oscarsteatern igår så jag har inte fått ihop det riktigt.
Däremot blev det en timme spinning i morse o guuud så skönt efteråt kan jag tillägga.
Fick ett sms från Alexandra nyss om jag ville hänga med och springa spåret ikväll,men känns mindre lockande då jag tittar ut genom fönstret och ser detta snöslask virvla runt i luften.
 
 
Här dekoreras det papparkakshus :)

Skönt med helg nu men alltid så har man så höga förväntningar och det bli oftast inte så man tänkt.
Men jag ska försöka att njuta och inte stressa upp mig över småsaker;)
Tjejerna har blivit så otroligt oense om allt just nu det bråkas o allt och det är bara jag som duger i detta hus ,pappan är inte värd mkt :( vilket jag önskar att han var så man fick någonslags avlastning.
 
sötaste gullungarna med farmor o farfar som var på besök förra fredagen
 
Dags att hoppa i stövlarna o ta mig fram till dagis för idag blir det tidig hämtning av Nova.
Hämtar upp Engla från skolan,sedan blir det att ta sig till en Telia butik för att fixa att simkort till min nya iphone:)
Önskar dig en fin helg.
 
 
Mamma till William och Wilma

God kväll..Så mysigt de ser ut att ha det..gulligt spel med kycklingarna.
Ha en fin helg,,..kram

Lisa

Tack så mycket :) jag har faktiskt börjat så smått igen!

Kram