Fredagsgrått och en fisksoppa

 
Första kaffekoppen intog vid lunch-tid i dag:)
Hela familjen tog en rejäl sovmorgon,vi har vänt lite på dygnet dessa juldagar.
 
Tog oss ut på en promenad i det grå trista vädret,allt för att få en nypa lyft.
När ska det ljusna liksom?
Blåser o regnar för jämnan känns som en orkan i huvudet idag.
 
Tjejerna hade kul i lekparken och vi träffade en klasskompis till Engla.

Blev så vansinnigt sugen på fisk idag så vi testade att göra en egen fisksoppa med torsk o lax,räkor ikväll.
Den blev riktigt god om jag får säga det själv.
 

 
 
Mamma till William och Wilma

Önskar dig med en mysig helg..Gott slutt och gott nytt år i förskott..kram kram

yasmine modell mamma och fru

tack
ja pannacotta är absolut en av mina favos.
Nu är det snart dagsför mig att inta sängen, men det har nog inte hänt innan 3 tiden på natten dom senaste månaderna.
Har alla fall haft lite ego tid denna kväll och tagit bort mina akrylnaglar så att om jag orkar kan bygga nya imorrn hehe.
hoppas du har en mysig kväll
kraaams

Frida

Men mums! :)

ullie

ja men eller hur när man är ledig o ingen tid att passa så blir det att vända på dygnet. Ha en fin fortsättning fin blogg du har

Elina

Så skönt med sovmorgon och god fortsättning! :)

Hanna Karlsson

Det låter riktigt gott!

Tess

Härligt det låter med att sova också det är något det varit extrem brist på de senaste dagarna. Är sjukt trött nu efter 1,5 vecka med snitt på 5 väckningar per natt. Nu flytta jag upp i gästrummet några nätter. Kram och god fortsättning!

Svar: Nja vi vaknar också femtioelva ggr per natt,så lika våra tjejer,vaknar den ena så kommer nästa upp ;)har nog inte sovit en hel natt på 6 år:)vill också ha ett gästrum haha.kram
mammansprinsessor

Karin

Ser mysigt ut trots vädret:)

Maria

åh nu blev jag sugen på kaffe! :)