Hemmaplan


Nova och Engla idag.
 
 
Hej Tisdag
Kör på en hemmadag med kidsen,klädde oss och gjorde oss klara för att stressa iväg till skola/dagis.
Men i sista stund gav vi upp och klädde av oss de varma overallerna och mailade att vi tar ledigt helt enkelt.
Ibland behövs sådana dagar också;)
 
 
Vi har pysslat med pärlplattor och gjort halsband och knäppt julkort som vi ska försöka att skicka iväg innan jul.
Bakade scones till frukost och tjejerna blev sååå glada.
 
Engla pärlar det sista på sin spratteltomte innan den ska strykas.
 
Nova i full koncentration.
 
Värdesätter sådana här dagar tillsammans med de små,snart blir de stora o vill inte vara i närheten av mamman,se bara på min tonåring;)
 
Ingen träning idag heller för min del;(
Känner mig inte helt ok.
Har lite små ont i huvudet och känner mig yr till o från.
Hoppas det går över fort känns bara obehagligt.
Men annars är jag pigg;)
 
Även Alexandra är hemma med huvudvärk idag,kanske ngt som cirkulerar just nu?vad vet jag.
Vad jag vet är att jag har lovat mig själv att bli en gladare människa nästa år;)
Ta tag i en massa som tynger mig just nu.
Försöka träffa fler vänner,saknar vänner i mitt liv:(
Var längesedan jag kände mig så här ensam.
 
 
Tur jag har dessa glädjespridare i mitt liv:)
 
 
Åter till pärlplatts- strykning.
 
Ha en fin dag.
Tess

Så bra när de kan leka tillsammans. Här hemma blir det mycket tjuvnyp mellan varven men ofta leker de bra tillsammans. Trist med träningen jag har också kommit av mig varit så förkyld nu i en vecka. Spännande med renoveringen av vinden. Ni kommer få det så fint. kram kram

Maria

Skönt att kunna ta en hemmadag istället.
Trist med huvudvärk :(
Har inte heller tränat på några dagar nu, har också något skit i kroppen så det är bäst att ta det lite lugnt.

kram kram

Nathalia

Heeej Fina Petra
Härlig dag ni verkad haft ihopp. Mindre kul att känna sig dålig. Jag har inte trännad på några dagar heller, har ont i halsen och min panik ånges har hindrat mig.
Ja detta med vänner är svårt tycker jag. Vi har sagt det så många gånger.men tycker vergligen vi ska ses och hitta på något.
Kram och ta hand om dig♥

pillan

Vilken mysig dag ni verkat haft! Ja att försöka mysa på tonåringen är inte lätt men jag har lockat med en shoppingdag på lördag och det brukar få tummen upp och även ett lite drägligt humör några timmar.... ;)
Trist att du känner dig hängig och dessvärre lite samma status på mej... , buhuuu!

Kram P

Tant Anna

Åh vad jag saknar det där med pärlplattor och Emilfilmer. Ni gjodre helt rätt i att stanna hemma och mysa tillsammans istället. Tjejerna ser hur goa ut som helst ;)
KRAMIS