Mittiveckan

Nova med sin favorit pyjamas från polarn ;)
 
Idag har jag gått omkring o småhuttrat hela dagen fy vad otäckt det är att frysa.
Hoppade över träningen i sista stund,känns trist men jag orkade helt enkelt inte.
Vet inte om jag börjar bli förkyld eller om det är de små huliganerna som tagit musten ur mig idag.
Tur de är söta alla mina tre:)
 
Älskade Bus Nova
 
Imorgon är det tänkt att jag ska börja julshoppa lite,känner att stressen smyger sig på:)
 
 
Den här lilla tjejen snusar gott och nu ska jag se till att hennes kvällspigga syster snart gördetsamma.
 
God natt och på återseende.
Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Hoppas du inte blir sjuk! Jag borde också ta tag i julshoppandet för att inte känna mig allt för stressad, men jag lyckas alltid skjuta upp det där till sista dagarna.... :). Hoppas du har en bra torsdag! Kramar

Maria

Gäller att lyssna på kroppen. Hoppas att du känner dig bättre idag!
Blivit några julklappar idag?

kram kram

Amanda

Nova har bra smak! Det därär min favvis också!;-):-) Hoppas att ni får en mysig helg, fina du!
Kram

Tess

Så söt! Jag älskar den POP pyjamasen jag har haft den till Hugo också, blev lite sugen på en ny nu men han använder inte pyjamas de är så varma av sig. Skönt att få klapparna klara, nästan då ;) önskar dig en fin andra advent och hoppas du känner dig piggare snart! kram