Söndagslek


Idag har vi passat på att hålla oss ute en del under dagen.
Sååå skönt att solen tittade fram;)
Tog en promenad till Byle här i Täby kyrkby och besökte skogsparken.
 

Svårt att tro att det är nyår om två dagar ;)
Ingen snö i sikte här inte.
 

Engla i full fart på sparkcykeln.
 
köpte en varsin sparkcykel med skidor på till tjejerna i julklapp men jag undrar om de kommer till användning denna vinter:)
Rätt så skönt att slippa snö o kyla men det är så trist med detta mörker.
Har det inte kommit snö hittills behöver det inte komma någon alls.
Det får gärna bli vår nu:)
 
 
Nova på sin rosa coola vespa idag :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Fröken M

vilken FIN vespa !
haha... visst är det säkert så ! Grejen är att jag HAR tränat ganska duktigt även i december så där kan jag inte göra så mycket mer.
Julmaten och all choklad däremot är jag ganska glad över att skippa.
Nu blir det lördagsgodis och hemlagad husmanskost ett tag framöver. Kombinerat med ett och annat gympass. :)
Kram och gott nytt år !

Karin

Mysig dag, men trist vinter må jag säga. Ser ju ut som här i Shanghai:) Hur många grader har ni?

Svar: Igår var vi nog nere på nollan men alla andra dagar har det varit en 4-6 grader varmt;)
mammansprinsessor

Karin

Mysig dag, men trist vinter må jag säga. Ser ju ut som här i Shanghai:) Hur många grader har ni?

Tess

Vi var och tittade på de husen ;) Härligt med promenad. Här röjer vi vidare i källaren snart ska vi iväg och handla inför morondagen kram

Svar: åh var vad synd att ni inte flyttade hit;)kram
mammansprinsessor

Elina

Men vilken härlig dag ni verkar ha haft men så konstigt det är att se ingen snö. Här är det massvis med snö ju! :-) Ja, jag längtar faktiskt till jag får min onepiece, de ser så hilmla myspys ut!

Denise - Mama till Noah!

fina bilder :D Visst bor ni i de nya husen vid Sköndal typ? Ser så ut iaf:) då bor ni nära mina föräldrar o där jag är uppväxt!=) Kram!

Kristin

Vilken mysig dag! Den lekparken har jag missat, bor ju ganska nära ändå och springer ibland i de krokarna:)

God fortsättning!

Svar: Bor du här i kyrkbyn???God fortsättning på året.
mammansprinsessor